29 Aralık 2009 Salı

anne kokusu..

huzur anne kokusundadır:))hergun ewe geldıgımde atesı bırseyımı altına almıs ustunde uyurken yada ıkı patısının arasına almıs sarılıp uyumusken buluordum..


we bu benı ınanılmaz duygulandırıodu tabı..
oğlum anne kokusu sewıo harıka ya:))


neyse bende bunu bldıgım ıcın herseferınde ortada bı thsort fılan bırakıp cıkıodum dısarı butun dolabı eselemsın dıe:))onuda yapmıslıgı yoktu ama taakkııı dun geceye kadar..

dun gece ewe geldım odaya herzamankı gıbı oğlusum tosunum dıe sewıncle daldım ortada ne oglan war ne tosun!!:((

ates ates dıorum ses yok..delırdım ama..

yatakların altına fılan bakıorum acaba oralaramı gırdı dıe yok yok yok...

tasmada ewde takmadıgımız ıcın hareket etsede ben sesını duyamıorum...

aglamaya basladım ben oğlumu caldılarrr dıe:(((

buaralar ole cok kopek hırsızlıgı oluorkı ewden cıkarken atesden once hıc kıtlemezdımkapının altını ustunu heryerını kıtlıoum nolur nolmaz dıe:))

sonra ben alamaya baslayınca bı mırıldanma geldı kıyafet dolabının ıcınden bırı debelenıo ıcerde ama gırmıs butun kazaklaın ıcıne bıde benım herseyım sıyahdır atesde siyah farkedememısım:))

anne aglayınca oda ordan dayanamıs hemen mırıldanmaya baslamıs canım oğlum benımm:))

ee ben ortada hıcbısı bırakmazsam ne kazak ne esofman cocukta dolabın ıcıne gırer uyur haklı:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder