8 Ocak 2010 Cuma

butun anneler melekmı acaba...

gercekten kendımı cok ama cok sanlı bı ınsan goruyorum..mukemmel bı oğlum war bıkere..ıstedıgım unıwersıtede ıstedıgım sehırde yasıyorum..yıllardır hayalını kurdugum kopege sahıbım..mutluyum huzurluyum ws ws..
ama bunlardan daha onemlı seylerde war..benım harıka bır annem war..
annem bır ınsanın hayatta tanıyabılecegı belkıde en ama en tıtız ınsandır..hıcbırseyı asla yıkamadan yemez yada gıymez..hatta gunde 45bın kere ellerını yıkar:)ates hayatıma gırdıgınde ılk lafı bıdaha ewıne gelmeyecem olmusdu..uzulmusdum ama sen bılırsın annecım demısdım..
annem 5 gundur bızımle..ılk tanısmalarında atesı pek sewmedı kopek kokuor bu fılan dedı susdum:))ne kokacakkı kopek zaten fılan dıe gecıstırmısdım:))
son 3 gundur annem sabahları atese etlı tawuklu mamalar yapıor cısını yapması ıcın balkona cıkarıor hatta atesı sewıor:))
busabah elıyle ona bısı yedırırken gordum..otur oglum dıor ates oturuor we onu elıyle yedırıor:)))suanda ne warkı bunda ya fılan der bunu anlattıgım herkes ama bu durum kırmızı kar yagması kadar ımkansız bırseydı:D:D
demekkı ımkansız yokmus hersey sewgıde bıtıormus:D:D
canım annem canım oğlum:))))

2 yorum:

  1. benim annem de huylanırdı civcivi bile tutamazdı tüylü diye,
    bi gün bi baktık bizim önceki dalmaçyalımız zuzu annemin kucağında camdan bakıyor :))

    herşeyin bebeği öyle tatlı ki insana herşeyi kabul ettirebiliyorlar :))

    YanıtlaSil
  2. sorma ozgecım ya:))buda olduya ben artık hıcbıseye ımkansız demem walla:))

    YanıtlaSil