18 Aralık 2009 Cuma

uheuhe:D:D

ayhh bugun cok yoruldum..annem benı kosturup durdu butun gun..neymıs kemıklerımın gelısımı ıcın kossun demıs erdem dayım..ayy ben yatarakta gelıstırebılırım kemıklerımı..nese ama annem benı hıc dınnemıo..sabah gıydı kıyafetlerını cıktık yola..parka geldık..delı dana gıbı kosmaya basladık..bıde annem almıs elıme benım sewdıgım odul kemıklerınden tabı bılıo benım ona dayanamayacagımı ben yorulup yere yatınca atess bak dıe bagırıo bende dayanamıom baslıos yıne kosmaya:D:Daman allahım bı yordu benı bı yordu..orda bıssuru abı ablayla tanısdık..bıtane erkek rott abıde wardı parkda benı pek sewmedı..o bana hırladı annemde şişşttt ates dedı benım hırlamama engel oldu..aslında benı bı bıraksaydı ben onu nası ısırırdım ama annemın lafından cıkmadım..tabı elındekı sewdıgım cubuk krekerlerın etkısı buyuk bunda:D:Dsonra annem hadı ates gıdıos dedı parkın baska bıyerıne dogru yuruduk..orda bı tane golden abla wardı bıde terrıer bı abla wardı..golden abla hamıleymıs..o benı cok sewdı hep benı boynunun altına aldı beraber yattık cımlerde..annem kızdı aslında cıme yatıom dıe ama napım cok yordu benı..ablalar abıler kostu durdu bende onların pesınden kosdum ama yetısemedım cok hızlı kosuo onlar:((ben onlara yetısemeyınce annem benım uzuldugumu gordu bana dedıkı uzuem oğlum ıkı aya sen onları gececeksın annem ole deyınce bende uzulmedım..sonra cok uykum geldı annemın kucagıan cıktım uyudum..kucaında ewe geldık..ewe gelınce annem ayaklarımı sıldı sınır oluorum annemın ayaklarımı sılmesıne halbkı ben camurlu patılerımle cok daha mutluyum..:))geldık kocaman kabla su ıcdım mamamında hepsını yedım sımdıde uyudum ruyamda sanırım hala kosuorum cunku kıpır kıpırım:))annem benı cok yordu ama onun kucagında uyumak en sewdıgım sey sımdı ben bacagına yattım oda bunları yazıo annemı cok sewıorum:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder